Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi 

Cum pot cauta un anumit produs in magazin? 

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. 


Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client? 

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. 

Administrarea contului de client 

Am uitat parola contului. Cum procedez? 

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont. 

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? 

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu. 

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara? 

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar fie sa va creati un cont de utilizator fie sa selectati optiunea comanda rapida (plasarea comenzii fara autentificare in cont).

Pot modifica o comanda lansata? 

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare? 

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda. 

Intrebari generale 

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. 

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Am comandat prin Posta Romana:

Daca ai ales ca modalitate de expediere prin Posta Romana, vei primi avizul in aproximativ 4 zile lucratoare. In cazul in care nu il primesti, te rugam sa iei legatura cu Oficiul Postal de care apartii pentru a verifica unde se afla coletul. Daca, din diverse motive, nu ai ridicat coletul de la Posta si doresti sa comanzi din nou, la valoarea comenzii se adauga costul de transport (te vom contacta pentru mai multe detalii).